Årets julkalender

Kom på att jag ju måste ha en julkalender så hittade på en egen. En lucka för varje dag som kommer att innehålla detta:

Lucka nr. 1: Min livsstuation just nu

Lucka nr. 2: Om 5 år

Lucka nr. 3: En rolig bild (kanske ifrån bilder som jag och Malin sagt att vi ALDRIG ska visa för nån)

Lucka nr. 4: Min kärlek

Lucka nr. 5: Mina drömmar

Lucka nr. 6: Min största sorg

Lucka nr. 7: En fin bild

Lucka nr 8: Ställen jag bott på

Lucka nr. 9: Ett barndomsminne

Lucka nr. 10: Min äldsta vän

Lucka nr. 11: Roliga minnen från min universitetstid

Lucka nr. 12: Min favoritfilm

Lucka nr. 13: En cool bild

Lucka nr. 14: Om 10 år

Lucka nr. 15: Mina bästa vänner

Lucka nr. 16: Mitt favoritdjur

Lucka nr. 17: Ett festminne

Lucka nr. 18: Mina jultraditioner

Lucka nr. 19: Det dummaste jag gjort

Lucka nr. 20: Favoritmat på julbordet

Lucka nr. 21: Min favoritplats

Lucka nr. 22: Så här ser min jul ut i år

Lucka nr. 23: Min familj

Lucka nr. 24: Mitt favoritjulkort




Tomten och Simon på hans första jul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oh lord, jag väntar med skräckblandad förtjusning på lucka 3 ;) <3

2011-12-01 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0