Ingen ungdom längre!

Idag fyller jag år, hela 25 år gammal blir jag! Men som min älskling så snällt sa till mig i morse: "du är lika vacker idag som när du var 24, inte en enda rynka har du fått". Så fin han är!
Tänkte sammanfatta lite vad som hänt i mitt liv sen jag sist fyllde jämt och fick gå på bolaget:

* Flyttat till Karlstad
* Börjat plugga till lärare
* Blivit nollad, och varit fadder
* Träffat en massa nya vänner (ni vet vilka ni är)
* Förlovat mig
* Köpt en lägenhet
* Brutit förlovning, och blivit singel
* Träffat min ungdomskärlek Mikael igen <3
* Fått två syskonbarn, Alva och Simon som är helt underbara!
* Firat min lillasyster som tagit studenten
* Opererat mig 2 gånger (!)
* Förlorat min farfar :(
* Förlorat familjens hund Shakira :(
* Skaffat katt, Phoebe
* Fått svininfluensa
* Besökt Cypern, Italien och Rhodos
* Flyttat ett antal gånger
* Tatuerat mig två gånger..

+ en himla massa annat!



Min Micke på nyårsafton (en vecka efter vi träffats igen...)



min underbara systerdotter för två år sedan..



Reekan och Jennie i vintras..



Min supersöta systerson Simon förra sommaren..



Jag och Malin en fest uppe på campus..



Shakira för länge sedan..



Det har varit kalla och snöiga vintrar..



Jag har tatuerat mig..



Varit i Torsby och druckit gräddgroggar ;)

Men framförallt så har jag haft det förjävla bra!

Kommentarer
Postat av: Anna

Än en gång GRATTIS! <3

2011-08-23 @ 14:56:09
URL: http://nomorestories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0