Allt löser sig..

Det är sjukt mycket nu! Nollning i två veckor, 25 årskalas för släkten imårrn kväll, 25 årsfest med elin, frida och anna den 17:e, skolstart med examensarbete, åka upp till karlstad igen...
Men som alltid så lösr det sig. Har skrivit klart Pm:et för exarbetet nu och skickat till min handledare, nollningen börjar även ta form, jag och mamma har handlat inför kalaset imårrn, jag har börjat packa lite inför flytten upp till K-town igen och vi har planerat lite mer inför 100årsfesten..
Nu ska allt bara klaffa!

Hade förövrigt en mysig födelsedag, gjorde inte så mycket på dagen - men på kvällen kom mina svärisar, mina föräldrar, min lillasyster och mickes lillasyster hit för att småfira mig lite. Vi åt cheesecake, kakor och en hel paradis-ask modell stor. Ska det firas så ska det ;) Fick även en hel del fina presenter. Fick en kanonbra kamera av pojkvän, mamma, pappa, mormor och rune + ett stort minneskort och paradisasken av pojkvän. Av svärmor fick jag en hemvirkad stor, supermysig filt i mina färger (dvs, rosa och lila), fick en vas, en salladskål + salladsbestick och två ljuslyktor av mamma och pappa, presentkort på chilli och champagne av svärfar + fru. Plus finfina solrosor som mamma och pappa plockat. Imårrn ska jag och mamma ha kalas tillsammans för resten av släkten så blir kanske nåt paket till ;)

Förresten så firade vi Simon i söndags, han fyller visserligen inte två förrän på lördag, men vi missar hans kalas så vi minifirade honom lite tidigare. Här kommer ett par kort:



Världen sötaste systerson!



Öppna paket är alltid kul!



Och efterrätt är alltid gott... <3



leka med nya leksaken är oxå skoj!


Nu ska ja dra! Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0