längtan..

Nu börjar en två veckors längtan. Vad jobbigt det är med distansförhållande.
Har haft en kanonhelg som vanligt. Fredagen bjöd mest på mys framför två filmer, "Nyckeln till frihet" och "My sisters keeper". Lördagen spenderades på stan där det inhandlades doppresent, pappapresent, foundation, örhängen och värmeskydd till mitt hår. Sedan var det kalas för pappa med massa god mat och bus med de små.
På kvällen kom Annah och Håkan hit, vi drack lite vin och öl, spelade monopol och tjötade.
Söndag dag var vi på dop för Mickes kompis barn och sen spenderades resten av dagen i soffan framför vänner och film.

Tidigt i morse åkte Micke till sitt jobb i Enköping och nu ses vi inte förrän söndag om två veckor, jobbigt. Men det kan väl vara bra att sakna varann lite ibland antar jag..

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte roligt att sakna dej.. bara för att ja vet att de dröjer så länge nu, så saknar jag dej massa mer än jag brukar... faan för distans....

2011-04-04 @ 16:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0