All-in

På tjejfesten i lördags var det verkligen all-in. Blev kanske lite för mycket av det goda ;) Med vi hade det hur som helst jätteroligt,  fast utgången blev inte så lång. Igår vaknade jag upp med baksmällan från helvetet och att bara ta sig till toaletten var en kamp.
Låg i fosterställning i soffan fram till halv 7 på kvällen då jag kände mig pigg nog att cykla till affären för cola och ostbollar. Då kvicknade jag till och orkade städa upp här hemma.

Nu är det dags för en ny vecka och den ser ut såhär än så länge:

Måndag: Ledig, intervjua på stan med Jennie
Tisdag: Skola, träna, hockey och DH-mys hos Jennie
Onsdag: Skola, träna temapass
Torsdag: Ledig, träna
Fredag: Seminarium
Lördag: LÄSK vårfest
Söndag: Min älskling kommer äntligen!

Bilder från i lördags:




Jag och Malin



Jennie och Malin



Malin, Anna och Julia



Julia och Frida



Jag och Malin

Lånade några bilder av dig Malin - hoppas det var okej ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart är det okej, hjärtat!

Längtar tills imorgon <3

2011-04-11 @ 12:51:34
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Självklart är det okej, hjärtat!

Längtar tills imorgon <3

2011-04-11 @ 12:51:48
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0