mycket..

Har haft fullt upp i två dagar nu.
Kan börja med vart jag och Daniel åt i förrgår. På Max. Haha! Men det har en historia, Daniel blev tvungen och jobba över en stund och var inte hemma förrän kvart i 8. Kl 9 skulle vi tydligen på bio oxå, så middag hanns inte med, och bion ville vi inte missa. Så det fick bli max - och det var inte dumt det heller. Vi får ta middag en annan dag :D Bion (due date) var skitrolig och vi skrattade jättemycket.

Torsdag: Skola, yoga (inget för mig) och klassfest hemma hos Jennie  - vilken blev jättelyckad. Utgången på Tempel var sådär - dålig musik, men annars roligt. Mår som jag förtjänar idag och måste ta itu med tvätten nu.
Ikväll blir det lite fredagsmys med min älskling innan han åker och jobbar på nöjes. Vi har planerat att äta sourcream&onion potatis med kött eller kyckling och se på Idol. Myspys.




Bild från igår på Jennie och party-sören (det här med att vara full i ögonen har efter denna bild fått en ny innebörd ;) )

Kommentarer
Postat av: Malin

Klockrent ;)

2010-11-12 @ 18:32:25
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0