kaos..

Daniel har som sagt varit på kryssning i helgen, och han kom inte hem förrän 02.45 inatt. Krångel med att få en buss som passade hem. Så Daniel frågade mig igår när han började jobba idag, kl 12 sa jag. (det brukar han göra). Skönt tänkte väl han. Så jag åkte och hämtade honom inatt och så åkte vi hem för att fortsätta sova. 06.20 ringde min (?) telefon, det var Daniels jobb som undrade vart han var..Han var redan 20 min sen. Så det var bara att väcka honom så han fick sticka till jobbet, med 3 timmars sömn i kroppen. Fråga mig inte varför de ringde mig? Behöver jag nämna att Daniel inte är så jätteglad på mig? :S Har lite dåligt samvete faktiskt att jag inte tittade schemat åt han! jaja, åker till skolan ett par timmar nu. puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0