Fyra år tillsammans

Idag har jag och Daniel varit tillsammans i FYRA år, tänkte här sammanfatta vad jag lärt mig om förhållanden på fyra år:

* Att en diskmaskin kan förhindra bråk och leda till ett mer harmoniskt förhållande

* Laga mat

* Att mannens kärlek till kvinnan går genom magen

* Att det inte alltid är mysigt att sova sked HELA natten (speciellt inte på sommaren)

* Att kvinnor är från mars och männen från venus (eller var det tvärtom?)

* Att man kan berätta väldigt personliga saker för varandra

* Att jag duger som jag är med alla mina fel och brister

* Vad sambofällan går ut på (dvs fredagsmyset sträcker sig aldrig längre än till 22.30, då båda somnat dreglandes i soffan, och att "kan vi inte äta nåt gott ikväll?" kan få förödande konsekvenser..)

* Att ärlighet varar längst (ja, älskling, det var jag som åt upp allt godis, inte hustomten...)

* Att ibland får man enas om att man är osams

+ en massa massa mer

men framförallt att det är underbart att få spendera livet tillsammans med sin bästa vän och pojkvän.





haha... <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha det där med diskmaskinen! Så himla klockrent! Precis så brukar jag med tänka och säga! ;)

2010-11-10 @ 14:35:55
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis!! Visst är de härligt när man vet att man hittat sin andra (sämre?! Haha!) hälft att leva med? =)

2010-11-11 @ 13:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0