Toppenkväll!

Hade verkligen en toppenkväll hemma hos Jennie igår! Vi drack sommarcider, åt Jennies goda bakverk, chips och popcorn och lekte "pandoras ask" där mycket smaskigt och roligt kom fram ;)
Efter ett par timmar hos Jennie drog vi vidare med bussen till stan där vi ställde oss i kö (minst sagt) till Glada Ankan. Stog sedan där i 40 minuter! Jippie! Men tillslut kom vi iaf in, och hade riktigt roligt :)
Avslutade kvällen med Burger King och en promenad hem med min älskling. Var inte hemma förrän 4. Då var det ljust ute och fåglarna kvittrade, mysigt!

Är minst sagt trött idag. Sov till halv 1. Måste tyvärr tvätta idag då jag inte har några trosor att ha på mig :P
Ska sedan försöka (ja, försöka) plugga lite. Men det blir nog inte förrän ikväll. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig framför teven en stund.

Bilder kommer sen! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0