Självklart!

Självklart var det tisdagsmys hos Jennie igår, på menyn stod: grillad kyckling, potatisgratäng, fetaostsallad och beasås. Sjukt gott! Efter detta blev det vitchokladkaka som jennie bakat - supergott!
Jag är fortfarande mätt :P

Lägg märke till att klockan endast är 08.45 och jag har redan tränat idag. Körde morgonpasset spinning med Jennie och är sjukt nöjd med att jag är helt ledig ikväll ;)
På dagen idag står VFU på schemat, men ser ut att bli en lugn dag då barnen ska repa i sundstaaulan inför vårkonserter - jag är ju i en musikklass. Börjar dessutom inte förrän elva.
Nu ska jag lägga mig bredvid min älskling i sängen och vila en stund innan det är dags att klä sig för dagen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0