Önskan

Det kom ett önskemål om uppdatering från vår helg i Skövde i helgen.
Vet inte om jag orkar skriva så mycket. Men här kommer lite iaf. Skövdebadet var fantastiskt roligt, speciellt floden när vi skulle fånga in Jennie.. Efter detta var vi supertrötta och lånade elins säng innan det var dags att äta och dricka hemma hos Frida. Där även Bettan, Anna, Elin och Frida var.
Kul hade vi, och maten var supergod! :D
Efter detta blev det utgång på bogrens, nästan nyktra. Men kul iaf, och vi svängde lite på våra lurviga.
Dagen efter beställde vi pizza och åkte sedan hem till mamma och pappa och fick fika. Malin hälsade även på en häst för första gången. "vad mjuka de var, trodde de skulle vara lite mer hårda - som hud ungefär" Eh okej? ;)

Efter detta åkte vi till pappa på jobbet och hälsade  på kossorna i ladugården så att Jennie skulle bli nöjd :P
Åkte sedan hemåt och hälsade även på min syster Ulrika och Alva på vägen hem en snabbis.
Tack för en SUPERkul helg tjejer!

Nu ska jag äta kvällsmat, bilder kommer efter det!
<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, kanske inte min smartaste kommentar. Hästar är nog inte mitt område, men gillar dom gör jag ;)

2010-05-11 @ 22:19:31
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0