långa dagar..

de senaste dagarna har varit fullspäckade, minst sagt! hinner inte med ett skit, disken har stått på diskbänken sen i måndags.. när ska jag hinna (o orka) ta den? Har i stort sett hållt på i lägenheten mellan 8- till sent på kvällen sen i tisdags nu.. med lite avbrott för fadderutbildning och vfu idag.. men jag har hållt på före och efter det med. Nu är iaf köket klart, och snart även vardagsrummet. Bara småsaker kvar där. Tre rum kvar att tapetsera + lite annat smått.
För de som undrar så blir det kanske inflytt nästa helg..

Men just nu är den stora frågan, när FAN ska jag skriva klart min uppsats? Har inte ens börjat på fördjupningen, och nu är jag så trött att jag bara vill sova.
Men det löser sig, det gör det alltid!
Puss

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag har knappt börjat på fördjupningen heller ! du är inte ensam karro :)

2010-05-29 @ 23:28:17
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0