Flyttstäd!

Håller på o städar här hemma inför flytten, har just tvättat fönster och slängt (?!) två kassar med mat som gått ut.. Inte ofta man kollar på typ kakao och sånt som står i skafferiet.. Blir till o handla nytt när man flyttar sen istället :)
Daniel har jobbat hela natten så han ligger o sover, och när han går upp så ska han åka iväg o jobba igen så idag får jag göra det mesta själv. Men det gör inget - jag har sånt kontrollbehov så när Daniel är med så måste jag kolla ALLT han gör.. stackarn! Dessutom blir det ju på mitt sätt nu (det bästa sättet) ;)

Hyresvärden ringde oxå o trodde att hon som ska ta över vår lägenhet kan flytta in 1 juni - perfekt!



Osminkad o glad ;)


Har förresten redan tränat idag, var på 7.00 spinningen. Fruktansvärt jobbigt, men när jag kom hem gick jag o la mig en stund till :)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jag är likadan! kollar allt Robin gör..:P stackars pojkar;)

2010-05-12 @ 11:54:55
URL: http://misstjota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0