18 års kalas

I helgen har jag och Daniel varit hemma hos släkten i Skövde för att fira min Lillasysters 18 årsdag och även storasysters 35 årsdag. Detta firades med smörgåstårta och princesstårta och en del presenter till födelsedagsbarnen. Mycket trevligt! Alva red även sin första ritt i livet på Bolero, och var nog lite förtjust efteråt till mamma Ulles skepsis :P Nä, men hon var superduktig! Var även och kollade på fåren med lammen i hagen. Mysigt!
Fredagkvällen tillbringades på Alpina med mamma, pappa, lillasyster och Daniel där vi åt skövdes absolut största pizza. Men gott var det! Innan detta hade jag och Mickis tagit en ridtur i skogen som avslutades med en skrittur med daniel på Othellos rygg. Hur kul som helst!

Efter kalaset på lördagen begav vi oss hem till min tredje syster Katrin, hennes Jimmy och mosters älskling Simon. Vi grillade och drack lite drinkar och avslutade kvällen med kortspel där Daniel blev totalspöad ;)
På söndagen gjorde vi inte mycket innan det var dags att åka hem på kvällen. Dödstrött. Efter två dagars intensiv lek med syskonbarnen är man ganska trött ;)

Här kommer lite bilder:



Jag och Lillasyster



Mikaela öppnar paket



Simon hjälpte till ;)



Och Alva letade efter nåt? ;P



Busungar :)



Mikaela fick en fin tårta!



Kära mormor var med såklart!



Alva var hur modig som helst och tog en ridtur på Bolero!



Vi busade med Simon hur mycket som helst!



Och självklart åts det en del!



Daniel var nog lite trött efter all lek... :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0