URKUL KVÄLL

Har ju varit hemma i Skövde sen i torsdags. Har inte haft nån tid eller lust till att blogga.
Det har varit full rulle.
Jag har:

* Sovit hos syster Katrin och busat en massa med Simon
* Shoppat lite
* Haft fredagsmys med familjen
* Hjälpt mamma och pappa renovera i nya huset
* Festat och haft hur kul som helst
* Mått riktigt dåligt..
* Hälsat på syster Ulle, Fredrik och lilla Alva och busat en massa med henne

Gårkvällen var fantastiskt rolig. Vi rockade på Bogrens hela natten, och träffade på Håkan och Lundin som jag sen slog följe med och dansade loss med. Kvällen avslutades med MacDonalds och bilfärd i Abbes bil.
I morse mådde jag som jag förtjänade, men har man haft riktigt kul får man ta smällen dagen efter ;)

Nu blir det sängen och mys med min älskling som oxå är bakis!
Puss <3




Anna, Jag och Elin




Lundin och jag på Bogrens




Vems är mössan? Jag och min Kusin Håkan här iaf!




Och världens sötaste Simon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0