TRÄNA

Idag är det dags för träning för första gången sen min operation, herregud, hur kommer det att gå?
Spinning ska vi starta med. I en hel timme! Jösses!
Jag kommer antagligen svettas mer än en flodhäst. (om dom nu svettas!?)
Nä, men det ska bli roligt. (iaf att äta när jag kommer hem) ;)

Resten av veckan ser ut såhär:

Tisdag: Skola. Vårdcentralen. Spinning. Myskväll med Malin, Jennie och de desperata hemmafruarna
Onsdag: VFU. Gå på en lägenhetsvisning på Norrstrand med älskling.
Torsdag: VFU. Åker till Skövde på kvällen.
Fredag: Umgås med familj, vänner osv..
Lördag: Fortsätta umgås. Utgång på kvällen.
Söndag: Beger mig hemåt igen.

Kyss!




Nathalie och Remus igår kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0