SNART HELG

Shit vad fort veckan går när man har praktik! Tiden bara flyger fram, måste bero på att det är så kul!
Jag känner verkligen att lärare är rätt yrke för mig!
Jaja. Idag är det dags för powerstep med min eminenta träningsvän Malin. Dock har jag träningsvärk, och det lär ju inte bli bättre?! :S men, BEACH 2010 here I come. eller nåt.

Ikväll är Daniel på hockey och jag hade bara tänkt o vara ensam hemma och greja lite. Ska fixa med Daniels födelsedagspresent tänkte jag och se på lyxfällan som äntligen börjar igen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det går verkligen sjukt fort alltså !! men man är helt slut när man kommer hem på dagarna alltså :p Och jag håller med dig... beach 2010, here we come ;)

2010-03-18 @ 18:06:02
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0