PENCILLIN

Så blev det pencillin för såret ändå.. i 10 dagar ska jag äta något som innehåller nåt som jag inte ens kan läsa.
Om någon kan berätta hur man säger det här ordet så kan dom ju säga till: flukloxacillinnatriummonohydrat.
Ja, det är sant! 1 tablett innehåller detta. Lite spännande ändå tycker jag! ;)

Dagen har mest tillbringats i bilen mellan skolan, skåre, Sofie, polisen, vårdcentralen, daniels gym och hemmet.
Om ni undrar varför jag varit till polisen så kan jag berätta att jag mördat en kille.
Nej, jag skoja. (haha, roligt värre) Jag körde Daniel dit eftersom han var på intagningsprov till och bli ordningsvakt. Och gissa vad? Han kom in! Det är min duktiga kille det!

Ska nog ta o vispa ihop lite chokladpudding till han i present ;)

Nu blir det storstädning av garderob till Håkans underbara musik :)

Puss! <3




Min burk.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Oj jesus vilket konstigt namn :p hoppas att det hjälper iaf !



Finns det något bättre än håkan förresten ? ;)

2010-03-01 @ 17:21:34
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0