OVÄNTAD DAG

Var på VFU idag, men dagen blev långt ifrån vad jag trodde att den skulle bli.
Usch, det var en riktigt jobbig dag. Inte pågrund av eleverna eller så, men något som hänt min handledare.
(låter som hon dött eller nåt, vilket inte är fallet, men vill inte skriva ut vad det är som hänt)
Jag ska iaf byta handledare nu och även klass. Kommer from. imårrn att vara i klass 5C istället.
Spännande ändå. Fast jag kommer sakna mina barn.

Förresten - gårkvällen var fantastisk som alltid. Spinning, pizza, snickers och världens bästa umgänge och tvprogram.

Nu ska vi iväg på visning. Wish us luck!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jossan

men gud, hoppas hon mår bra ! och vad pirrigt att få en ny klass :o men lite kul också kanske ? :)

2010-03-11 @ 10:17:48
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Malin

Haha, stackars dig, älskling!

Glöm inte att boka spinningen på tisdag <3

2010-03-14 @ 12:42:36
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0