LÖRDAGSKVÄLLEN

Lördagkvällen var kanon, som alltid när man umgås med dessa tjejer.
Kvällen innehöll godsaker, bra musik, dans, sören, schlagerbaren och gratis pizza på alpina. (min förtjänst ;) )
Som sagt så firades det rejält för att jag äntligen hade  fått duscha ordentligt. Och firandet blev rikitgt lyckat!

Idag kom mamma, pappa och mickis på besök runt halv 12. Jag var helt död. Men piggnade till efter ett tag.
Dagen spenderades på IKEA, och sen lax-middag hemma hos oss. Mysigt!
Nu har de åkt hem och jag är helt död. Blir o sova tiiidigt idag!
Puss




Kärleksfullt det ser ut <3



Full fart ;)

Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du haft en bra helg!

2010-03-21 @ 19:57:47
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: lillasyster!

jag älskar den klänningen som malin har, har faktist funderat på att köpa den! H&M va? :)

2010-03-23 @ 11:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0