HEMMA

Är hemma från VFUN idag med, men mår mycket bättre nu så imårrn är jag back on track igen.
Har precis ätit rester från tacosen igår, och nu ska vi fortsätta med tvätten.

Veckan ser ut såhär:

Tisdag: VFU, träff med hon jag är kontaktperson åt?
Onsdag: VFU, träna styrka (malin, ska du?)
Torsdag: VFU, fixa med Daniels födelsedagspresent
Fredag: Min älskling fyller 24 år, påsk+födelsedagsmiddag hemma hos svärföräldrarna
Lördag: Se på lille Oskar som ska gå i Påskparaden, kvällen inga planer än?
Söndag: Vet ej..


Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att du mår bättre, älskling =)



På tisdag ska jag träna spinning + core som vanligt, blir tyvärr lite tight med styrka eftersom jag har skola till 16.30 :(



På onsdag ska jag däremot träna styra =)



Och så är det ferre hos Frida på torsdag =)

2010-03-29 @ 17:33:55
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Sorry, jag läste fel =)

Jaa, ska träna styrka på onsdag! Vad roligt att du också ska det, vad taggad jag blev =D

2010-03-29 @ 17:35:30
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att du är bättre nu :)

2010-03-29 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0