DÅLIG

Gud vad dålig jag blitt på att blogga. Men jag har fullt upp, det är VFU, träning, pluggning, handling, städning, umgås med sambo och vänner...
Men men.
Jag mår bra iaf! Snart är såret läkt, skönt som tusan! Snön smälter och jag är hur glad som helst att det ska komma regn till helgen.

Karolin: Undrar hur många som är glada över att det ska regna lixom? Kan inte vara många..
Daniel: Snickare kanske. Så att dom slipper jobba.

Gud vad rolig Daniel är ibland. Not.

Ikväll ska vi äta kött med potatisgratäng med bea. Mums! Kanske även ska ladda ner en film och fira att vi är klara med tvätten då? (hehe)

Puss




Från i lördags. Längtar till nu på lördag.

Kommentarer
Postat av: Jossan

men oj... hur länge ska du vara i den tredje klassen då ? :o

2010-03-17 @ 20:22:23
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0