Smögen!

Efter en helg i Smögen på Midsommar så var jag ganska så trött. Men en superhelg blev det iaf, med MYCKET mat, mycket sol och blåst, första doppet, minigolf, "nästan" utgång på Baden, solning, och en del öl och cider..
Åkte torsdag eftermiddag och åkte hem söndag eftermiddag. Då var det direkt iväg på lite kalas och midsommarfirande hos Daniels syster Pernilla. Satt ute i solen och åt sill och jordgubbar hela eftermiddagen.
Åh det är så underbart med sommar!

Idag har jag och Daniel tagit första doppet ute i Bomstad. Det var kallt, men inte lika kallt som i Smögen.
Har även bränt mig på baksidan av låren, smörjde mig nog dåligt där. Ikväll har vi grillat med Johan och haft det supertrevligt. Nu är pojkarna ute och kastar boll - men jag stannar nog inne en stund ;)

Imårrn blir det nog lite bad och solning igen ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0