Senaste veckorna i bilder



Daniel första dagen i lägenheten, nöjd över att ha ismaskin ;)




Carro hjälpte till att riva tapeter..



Jag spacklade för fullt..



Tv-rummet tapetsering klart!



Det var dags för campusfest! <3



Vi tog ett par "speed"kort med grabbarna från vårt nollningslag :)



Sovrummet tar form (bakom daniel är fondtapeten)



Grilltime med Jennie och Malin och säsongsavlutning av DH :(



Vi busade i lekparken :D



Hallen klar :D



Åkte hem för att fira kusin Linn på studenten, och passade på att gossa med mosters älskling Alva :)



Min fina kusin Linn tog studenten, och suck så avis jag var!!



Mosters andra älskling Simon behövde skydda sig lite från solen och fick låna en för stor solhatt :D



Dax för presentöppning!



Vi var på dop, här Daniels syster och dopbarnet Erik!



Vi festade och pickniackde vid sandgrundsudden och lyssnade på Starboys!



Och hängde lite med Björn Starrin ;)



På vägen hem från Nöjes, Jennie skämdes över sin picknickkorg. Men jag tyckte den var fin!


Det har som sagts hunnit med mycket de senaste två veckorna. Men nu är vi äntligen inflyttade, mycket att göra fortfarande men nu har vi ingen tidspress iaf!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0