My day

Min dag har bestått av VFU. Sista dagen. Det var riktigt sorgligt. Barnen skrev på tavlan "vi kommer sakna dig Karolin" och ritade ett par hjärtan runt om när jag var ute ur klassrummet. Va gulliga! Vi hade lite avslutning tillsammans med mina hembakade negerbollar, saft och brago-kex. Det var uppskattat kan jag säga! :)
Nu blir det inte VFU förrän hösten 2011. Tråkigt.

Dagen har även bestått i lite uppackande i lägenheten, besök av Malin och ett spinningpass.
Sitter nu och pluggar lite inför opponeringen imårrn. Känner mig inte alls föreberedd och mitt arbete som jag lämnat in är skitdåligt. Jag är glad om jag får godkänt.

Min snutt jobbar ikväll, igår kväll, imårrn kväll och torsdag kväll. Blir lite ensamma kvällar. Men som tur är så är det lite klassfest imårrn kväll. Mysigt! Planen är även att möta upp Frida, Malin och Sanna vad kvällen lider.
Nu blir det lite tv och sen sova!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0