long day

det har minst sagt varit en lång, men ganska bra dag!
Var på posten utbildning mellan 9 och 16.30. Var inte så tråkigt som jag trodde.
Efter detta åkte jag hem, inväntade Nathalie och sen åkte vi och tränade spinning och core. Duktiga!
Efter detta var vi såklart hungriga + att det var fint väder. Det enda självklara var att grilla.
Köpte med oss kött, potatissallad, fetaost och resterande sallad och åkte hem och vräkte i oss. Supergott!

Vid 10 åkte Nathalie hem, då åkte jag till Skåre för att byta bil till vår kära lilla bil igen. Har saknat honom. :P

Har även pratat med Daniel, som skadat foten på vandringen, men de skulle försöka ändå. Stackarn! <3

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi vad kul ! jag önskar att jag hade kvar min, hade ju varit kul att se vad man skrev och sådär :D



men stackarn som hade skadat foten :(

2010-06-15 @ 09:01:53
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0