Klassfest

Vi hade en liten klassfest igår för att fira att vi har sommarlov. Och oj, vad kul vi hade!! :)
Det blev en massa skratt, dans, kubbspelande och en del dricka. Ännu roligare blev det när Malin, Sanna och Jennie dök upp :D Avslutade kvällen på Harrys, där vi dansade tills fötterna nästan blödde ;)

Det enda tråkiga med kvällen var att säga hejdå till Malin och Sanna som åker hem över sommaren.
Fy vad jag kommer sakna dem! Självklart kommer jag sakna Jennie med, men hon bor inte så långt bort så vi kommer ses ändå!
Blev ett par tårar när jag skulle säga hejdå till min fina fina vän Malin. Du är bäst älskling!




Johanna, jennie pingvin och Josefine



Malin, Jennie och Sanna  <3



Annso, Lisa, Maria, Johanna, Hanna och Josefine på Harrys



Tack för en superkväll!
Malin - hör av dig när du kommit fram!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för en toppenkväll ! :) det var verkligen superskoj :D

2010-06-11 @ 09:08:57
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Malin

DU är bäst, älskling!

2010-06-14 @ 10:52:35
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0