Härliga söndag!

Åh, vad jag gillar söndagar. Speciellt en sån här söndag då man inte är bakis och inte stressad.
Dagens planer är redan avklarade, jag har lämnat tillbaka nycklarna till färjestadlägenheten (lite sorgligt), hämtat det allra lilla sista som vi glömt i garderoberna, handlat och packat upp två lådor till.
Skönt!

Det enda tråkiga med denna söndag är att Daniel nu befinner sig på väg till Kiruna. Får klara mig själv tills torsdag. Men det ska nog gå bra. Jag har fullt upp.
Måndag, tisdag och onsdag ska jag nämligen på utbildning på Posten inför mitt sommarjobb där. Ska dessutom träna med Nathalie och se på film med Karin. Sedan ska det självklart grejas en del i lägenheten oxå.

Nu blir det nog lite slöande i soffan för en gångs skull ;D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0