ett litet ryck

fick mig ett litet ryck och fick för mig att logga in på lunarstorm. Kan inte minnas när jag gjorde det sist.
Döm om min förvåning när jag mötte denna text:

Nu stänger vi Lunarstorm

Efter drygt 10 år är det så dags att låta minnena ta vid och ta förväl av en epok i svensk internethistoria. Vi som arbetat med sajten under åren vill tacka alla nuvarande medlemmar och även skicka en hälsning till ni miljontals som en gång i tiden hade detta som sitt andra hem. Det har varit en otrolig resa!

 

Herregud! Hela min ungdom stängs ner :P Får en massa minnen från denna hemsida.
Alla gästboksinlägg under skoltid, timmar och åter timmar av fixande med presentationen, dagboksinlägg, snokande på snygga killar som gick på skolan, när jag och emelie kom på mitt underbara nickname: Kaktuzk. Haha!
Så himla roligt!
Som tur är så är det 55 dagar kvar tills de stänger ner, så nu ska jag bli sentimental och gå in och läsa en massa gamla dagboksinlägg och se på gamla kort <3

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0