dagens planer

Dagens planer (och hur det blev):

* Skulle träffat Nathalie på stan 12.00, båda blev försenade och vi träffades istället 12.45..
* Skulle inhandla mig solkräm och foundation, handlade en klänning och ett hårband istället..
* Skulle ha betalt räkningar, men sköt fram det tills imårrn istället (av oklar anledning)
* Skulle ha tagit en joggingtur, men packade upp två lådor istället..
* Lovade mig själv att inte smaka på Daniels nyinhandlade kexchoklad med hallonsmak, men åt minst en hel näve..

ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig ;)

Snart ska vi äta middag här iaf och efter det ska jag skjutsa Daniel till jobbet och sedan blir det lite filmtittande med min granne/klasskompis Carro, mysigt :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0