12 timmar

Efter nästan 12 timmars sömn är jag ordentligt utvilad, men Daniel sover fortfarande. Han är helt slut!
Men duktig har han varit, och bilderna var jättekul o se :)

Idag har vi planerat att åka till IKEA, vi behöver ha en ny matta till vardagsrummet och lite småsaker till lägenheten. Blir förmodligen lunch där oxå ;) Dessutom ska vi till Bergvik - jag ska nämligen köpa ny mobil, min går knappt att använda längre! Ska bli kul! Men det blir ingen Iphone, inget för mig!

Nu blir det lite städning och tvätt innan Daniel vaknar, så hörs vi senare!



Daniel på toppen av Kebnekaise! (blir höjdrädd bara jag tittar på bilden)

Kommentarer
Postat av: Annso

Fy vad häftigt :D

2010-06-18 @ 15:16:02
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0