SKIDOR OCH BESÖK

I helgen har Syster Katrin med sin lilla familj varit här.
Vi har ätit en massa och spelat en massa wii. Det var iaf riktigt roligt, och Simon är så söt och go =)

Efter de åkt hem idag bestämde sig jag o Daniel oss för att åka o åka skidor i bryngfjorden. En mindre skidbacke i Skåre.
Vi ska nämligen till Branäs med Sofie och Richard i veckan, så jag kände att jag behövde träna efter 8 års uppehåll och 3 åk i hela mitt liv. Det gick rätt så bra tillslut, men jag var så JÄVLA rädd. Det värsta är att 3 åringarna är modigare än mig. Men det är väl så det är, man blir fegare med åren.
Det var iaf riktigt roligt, så vi ska dit på tisdag igen o träna lite mera ;)

Imårrn ska vi träffa bäbisErik, mysigt <3

Planer för denna vecka: (första veckan 2010)

Måndag: Hälsa på Bäbis
Tisdag: Skidor
Onsdag: Plugga (suck)
Torsdag: Vet ej
Fredag: Vet ej
Lördag: Branäs
Söndag: Träningsvärk

Lugn o skön vecka, som jag kan fylla hur jag vill :)
Med träff med hon jag är kontaktperson åt, pluggning, skidor, pulka, promenader, skridskor, fynda på mellandagsrean o säkert en del annat. Sista lediga veckan ska det NJUTAS mina vänner.
Puss hej


Och Frida: Tyngden på dalskidan, älskling! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0