SEX AND THE CITY

Ikväll har jag sett på sex and the city. Som måste vara världens bästa film.

10 bästa sakerna med Sex and The City:

* När Charlotte skriker på restaurangen att Carrie ska gifta sig
* När Smith köper ringen till Samantha
* När Charlotte berättar att hon är gravid
* När Charlotte skiter ner sig
* När Miranda och Steve träffas på Brooklyn bron
* När Carrie och Big blir sams i garderoben igen
* När Carrie anställer St Louise
* När Charlotte hittar på frasen: "Jag förbannar dagen då du föddes" för att hon är arg på Big
* När Carrie ska flytta från sin lägenhet o dom har modevisning
* När Miranda och Steve har mjölkmusch

Åh, vad jag älskar den filmen! Den är lika bra varje gång jag ser den!


Kommentarer
Postat av: Carro

åååå nu blev jag supersugen på att se den filmen ju..

2010-01-19 @ 19:02:54
URL: http://imnotinthistobeaslave.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh, Smith <3

2010-01-20 @ 09:59:50
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0