HUSMOR

Nu har jag grejjat en massa hemma, städat ut julen, diskat, plockat iordning och pluggat en del.
Känner mig ganska duktig faktiskt :)
Nu ska vi åka iväg o handla lite, sen kommer Sofie och Richard hit en sväng. (Om dom får igång sin bil) Haha!
Det är LIIITE kallt ute.

Tänkte ta en promenad oxå, men jag bävar för att gå ut i 22 minus alltså..





Sänder idag en liten tanke till min bästa vän Anna, som inte har det lätt just nu stackarn. J
ag kan inte förstå hur det måste kännas att vara utan sin pojkvän i 6 månader. Jag som tyckte det var jobbigt med en månad.
Jag tänker på dig gumman - du är bäst!
<3



Så man brukar se henne, glad och lite galen. Inte ledsen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0