FRISKUS

Idag har jag varit en riktig friskus. Har nämligen åkt pulka med Jennie, vilket var skitkul. Men det bästa var att äta korv och bröd med varm oboy ;)
Spelade även lite wii mario cart ;)

Ikväll bestämde jag mig för att följa med Daniel till Friskis och svettis, eftersom han börjat träna där..
Körde lite cyckling och crosstrainer, är lagom trött nu alltså.
Men imårrn är det dags för aerobics med malin och jennie, kan ju bli riktigt kul. Kommer antagligen inte kunna röra mig förrän framåt sommarn, så otränad är jag... Illa!

Skola imårrn, nu säng. Tack och Hej!

Kommentarer
Postat av: Bästis=)

Det är alltid lika kul att läsa din blogg vad änn handlar om.Det gör att livet blir lite lättare här. Jag vill ha hem min älskling nu okrar inte mera, det är så skit det kan bli önskar man kunnde säga att det var bra. Du ger mig energi när du skriver, att 8 månader til italien, då tänker jag då är det inte så långt kvar tills daniel kommer hem och jag åker över, men det är långt! Får höras i telen snart igen! pusss

2010-01-14 @ 09:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0