BODABORG

Igår kväll var vi hemma hos Nathalie och Andreas och deras supergulliga lilla hund Remus, som var helt galen :P
Vi åt tacos, pratade en massa och spelade spel. Riktigt fredagsmys!

Lördagen spenderades på BodaBorg med Sofie, Richard och Daniel. Hur kul som helst, men svårt.
Mina knän och armbågar kommer vara blåa imårrn, men det var det värt. Hela 7 stämplar lyckades vi samla ihop ;)

Nu har jag sett på "My sisters keeper" och gråtit så mycket att mina tårkanaler inte kommer öppna sig på 3 år ungefär. Men shit vilken bra film, tack för tipset Sofis. Har du inte sett den? Se den!! Hur bra som helst!

Daniel jobbar ikväll och jag är dötrött, känns även som om jag håller på att bli sjuk..
Ska lägga mig o se lite rederiet nu tror jag.
Puss mina kära

Kommentarer
Postat av: Frida Åsberg

vi fick se den filmen i skolan idag, det va sjukt jobbigt att "inte få" gråta till den. men en å annan tår orkade jag faktist inte hålla emot:P mycket bra film!

2010-01-14 @ 00:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0