TRÖTTAST?

Känns som om hela min kropp och hela jag blivit överkörd av ett tåg och fortfarande ligger därunder.
Varför är jag så jävla trött? Trots att jag sovit nästan en timme nu på eftermiddagen är jag fortfarande dyngtrött.
Men men, det är väl bara o försöka ändå.

Denna vecka ser iaf ut såhär:

Måndag: Redovisning i skolan, myskväll med Daniel (som lovat ska fixa nåt gott o käka)
Tisdag: Ledig, Myskväll med Malin och Jennie
Onsdag: Skola
Torsdag: Operation
Fredag: Ajj..
Lördag: Ajj..
Söndag: Ajj..

är riktigt trött på vintern nu och vill bara ha vår..

puss




Fick ett riktigt fint kort på Simon i helgen, gud vad han börjar bli stor nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja tror mkt beror på den här tråkiga vintern för ja e oxå trött jämt känns d som.

Gud va söt han e o va stor han blivit :)



<3

2010-02-01 @ 19:30:07
URL: http://friiiidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0