NYKLIPPT

Gud vad härligt det är att gå till frisören, jag känner mig som en ny människa. Och jag älskar min frisörsalong. De är så himla duktiga och lyssnar alltid på vad man säger. Brukar alltid bli så missnöjd annars, för de gör lite som de vill. Men inte på "hair é jag" - de är superduktiga! Är iaf supernöjd med mitt hår och redo för en helg i huvudstaden. Kl 4 kommer taxin, sen åker vi tåg till stockholm, checkar in på hotellet och ikväll blir det bio. Avatar i 3D - spännande!
Imårrn blir det begravning och på kvällen trerätters på "Klas på hörnet", vi var där förra året oxå och det var hur gott som helst!
På lördag blir det väl förhoppningsvis o gå lite på stan, sen bil hem med Daniels föräldrar.

Ha en fin helg, puss <3




Nyklippt och glad ;) Lite svårt o få till luggen nu innan den "vant sig" ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Blev jättefint :)

Ha en bra helg Puss <3

2010-02-11 @ 13:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0