MIDVINTERBLOT

Nu har jag varit o kollat på min duktiga klass när de spelade "midvinterblot", dom är så himla goa. Mina små barn!
Jag måste vara världens största tönt, men kan erkänna att jag fick en liten tår i ögat när dom sjöng "du är de finaste jag vet".
Efteråt träffade jag på Martins lillebror som går i min klass. Detta samtal utspelade sig:

"du festar ju med min bror"
"ja, han är min kompis "
"jag har sett dig på kort, du var lite full då"
"full, JAG? jag har aldrig varit full"
"jag tyckte det var fuskigt iaf.."

Undrar vad detta kommer ge för ringar på vattnet. Kommer jag bli mega-coola-super-häftiga praktik Karolin som dom vill hänga med på helgen och har jättestor respekt för, eller, kommer det gå åt skogen?
let´s wait and see..

Kommentarer
Postat av: Annso

Haha jag tror att du kommer bli den där superkoola praktikanten.

Amanda Feili är min lilla goding, som inte alls är så liten längre när jag tänker efter. :P

2010-02-24 @ 09:50:53
URL: http://mrsintergender.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet inte vad som är roligare, älskling - att han tycker att det är fuskigt eller att du säger att du aldrig varit full ;)

2010-02-24 @ 09:52:42
URL: http://ommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0