MAGSJUKA

Daniel är magsjuk, stackarn. Försöker att hålla mig så långt borta som möjligt, vill verkligen inte bli smittad nu när Anna kommer ikväll.. han sov på soffan i natt, och vi får varken pussas eller kramas..
Hoppas han blir bättre snart, men jag har matat honom med blåbärssoppa och rostat bröd och försöker ta hand om honom så bra som möjligt :) <3

Ska iväg till skolan om en timme och ha seminarium och sen ska jag hämta upp Anna på stationen vid 18 tiden ikväll, då blir det en massa skvaller och fredagsmys. <3
Nu måste jag göra iordning mig!

Ps. det är nollgradigt ute, Hoppas hoppas det är våren som är på g...

Puss!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hehe okej :) men dåså, då behöver jag inte känna mig dum ;) hihi. Lycka till idag :)

2010-02-26 @ 12:24:06
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com
Postat av: Maria

Haha Karolin, låter du sjuklingen sova på soffan? ;) Du är rolig du.. :)

2010-03-01 @ 22:39:48
URL: http://smakligspis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0