LILLASYSTER

Igår kom min lillasyster hit med bussen och stannar tills på söndag. Just nu sover hon, hon är ju som sagt fortfarande en tonåring och att sova till minst 11 när man är ledig är ju ett måste ;)
Idag har vi iaf planerat att göra stan osäker. Det ska inhandlas lite till 80 tals festen imårrn och ikväll ska vi ha fredagsmys.

BTW. Gud vad glad jag blev när jag gick upp och såg att : DET SNÖAR! Det var ju himla orginellt.
Jag är så jävla trött på vintern nu. Funderar på att protestera och gå ut i min skinnjacka, bara för att?

PUss

Kommentarer
Postat av: johanna.

Men karro, varför har du oppererat dig?? Hoppas du mår bra nu! KRAM!

2010-02-19 @ 19:59:16
URL: http://johannabischoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0