LASAGNE

Nu är lasagnen som får stå för dagens middag/lunch inne i ugnen och jag är superhungrig.
Sista dagen i skolan idag på ett par veckor, kommer sakna mina klasskompisar!
Det vräker ner snö ute, och jag o Daniel har planerat att stanna inne resten utav dagen.
Vi/jag kommer ju ha jätteroliga sysslor idag, nämligen lavemang, rengöra naveln med tops, och tvätta sig med en jättedyr svamp. Här ska det minsann laddas.
Börjar bli riktigt nervös nu. Imårrn är det ju nämligen dags.
Usch o fy!

Hanna berättade idag att det finns folk som råkat ut för att läkare råkat "glömma" saker i patientens mage när de opererats, typ saxar o sånt. Skulle inte förvåna mig om jag skulle få gå runt med en bågfil eller nåt i magen som jag en dag skiter ut?!

jaja, hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0