HUNDVAKT

Hej!

Är lite hundvakt åt Rolle idag. Han har världens sämsta andedräkt, vi brukar internt kalla den för "dödsstrålen".
Passar på att plugga lite medan jag är här, och faktiskt läsa en bok. Har redan läst 30 sidor. Duktiga mig!
Ska snart ta en promenad med Rolle i solskenet och i all snö och sen blir det lite lunch.
Ikväll ska jag åka till Arenan i biblioteket och kolla på mina duktiga elever när de spelar en vikingsaga. Det ska bli riktigt kul =D

Längtar grymt mycket till helgen för då kommer min allra bästa vän Anna hit och hälsar på. Det vankas shopping för vår höga studentpenning och kanske även lite bio. Mysigt värre!

Ha en fin dag, puss!

Kommentarer
Postat av: Annso

Ohh, är det Midvinterblot du menar som du ska se på? Min systerdotter är med i den.

Hoppas att det gick bra för kidsen ikväll.



2010-02-23 @ 20:16:02
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0