GE SIG?

När ska det här ge sig?
Igår räknade ut att jag pratat med sjukrådgivningen minst 10 ggr i år, varit i kontakt med läkare på vårdcentral och sjukhus ungefär 9 ggr - och det är inte ens Mars än!
Ska idag till vårdcentralen igen. Måste kolla upp mitt sår som blivit infekterat och börjat göra ont igen.
Ärret kommer inte bli så snyggt som jag trodde. Känns inte som om jag någonsin kommer bli frisk igen!

men men!

Till det positiva: Seminariumet idag gick bra, ett kvar imårrn. Pizza med Malin och Jennie ikväll och imårrn kommer Anna hit för att stanna över helgen :)

Ha en fortsatt fin dag! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Usch vad trist :( men bra jobbat på seminariumet idag iaf Karro ! :)

2010-02-25 @ 14:57:53
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0