Äntligen över!

Nu är det äntligen över. Operationen gick bra, men det var hemskt att få ryggbedövning. Aldrig igen!
Har inte kunnat sitta eller stå sen i lördags, har haft så fruktansvärt ont i nacke och huvud efter att det blev fel med ryggbedövningen. Det enda som hjälpte var att ligga ner. Igår fick vi åka till akuten där jag legat under natten med dropp. Blev utskriven idag och äntligen är huvudvärken över. Det var det värsta jag någonsin varit med om. Jag önskade nästan att hellre bli skjuten än o ha så ont.
Doktors ordination är nu att ta det lugnt idag och imårrn, men sen borde jag vara relativt back on track, så att säga! Jag får inte träna, jobba, lyfta, städa eller något annat tungt på 4 veckor. Så Daniel kommer få fullt upp ;)
Men det är tur jag har honom. Han är bäst.

Mamma, pappa och Mickis har skickat jättefina blommor hem till mig i krya på dig present - tack =D
Om två timmar blir det pizza, och det ska bli fantastiskt gott.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malins mamma

Krya på dig.

2010-02-09 @ 15:07:05
Postat av: Hanna

Oj de lät inge vidare..:S Skönt att du är på bättringsvägen iaf!! Krya på dig!



kraam

2010-02-09 @ 16:53:44
URL: http://misstjota.blogg.se/
Postat av: Frida

Skönt att du e på bättringsvägen.

PussPuss <3

2010-02-09 @ 20:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0