Stora fixaredagen

Idag ska det fixas här hemma, oj vad det ska grejjas.
Lista på allt jag måste göra:

* Veckans mattetal
* Förra veckans mattetal
* Ringa runt och byta namn på räkningar som står på mig
* Posta kontraktet på min stuga
* Skriva julkort
* Se på unga mödrar (ja, det måste fixas)
* Börja slå in julklappar

Lista på vad jag vill göra:

* Ligga i sängen och se på "Ung & Bortskämd"
* Sova
* Äta
* Facebooka
* Skriva julkort


MEN! Nu ska jag ta mig i kragen och få detta gjort, sen ska jag göra min "roliga lista"!
hejja hejja hejja hejja hejja hejja hejja mig!




Denna bild har inget med inlägget att göra, men visst blev min lillasyster fin i sina nya glasögon? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0