Luciadagen!

Vilken bra start på veckan! Gick upp tidigt idag för att hinna se på luciatåget i aulan med några ifrån klassen, gud va de var duktiga! Efteråt fick man dessutom lussebulle och kaffe (thé för mig förstås) Mysigt var det iaf! Lektionen efteråt var inte så mysig däremot, vilken tråkig gubbe.

Nu har jag precis ätit lunch, pasta carbonara, har sett på dagens julkalender och ska sätta mig och göra klart julkorten så jag får de ivägskickade. Sen blir det lite plugg, ett besök hos tandläkaren, julträning på gymmet, och avsluta dagen med "ung och bortskämd".

Förresten, igår hade vi julmys hos Malin, det var supermysigt som vanligt ;)
Puss!




maybe it was time?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0