Julkalendern lucka nr 8 - min tro

Jaha, under lucka nr 8 hittar vi: Min tro.
Har ingen aning om vad jag ska skriva om det. Jag är inte religiöst troende.
Men man kan väl tro på annat?
Isf tror jag på spöken, kärlek och vänskap.

Men framförallt på spöken. Jag har flera gånger under mitt liv varit med om övernaturliga händelser.
Tänker inte skriva om dom här för då kommer ni tycka att jag är töntig (eller så blir ni jätterädda, mohahaha)
Min familj har berättat om flera liknande händelser och jag blir lika fascinerad varje gång.
Men jag säger som mamma brukade säga till mig när jag var liten: "om dom var elaka så hade de gjort nåt för länge sen, eller hur?"

Men en händelse som jag varit med om många gånger i perioder är att jag vaknar upp och ser någon stå bredvid mig vid sängen. Har blivit så rädd att jag gjort allt möjligt, kastat en kudde, hoppat ur sängen och sprungit ut ur sovrummet, hoppat över i Jennies säng (på cypern), skrikit, sagt till denne att gå därifrån..
Det är fruktansvärt obehagligt, men jag tror inte att det är någon/något farlig.

Sen tror jag ju på kärlek och vänskap också. Men min tro på kärleken vacklar just nu om jag ska vara ärlig.
Äkta vänner däremot, dem består. <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Intressant inlägg, hjärtat!



Min adress hem till mamma och pappa är:

Ventilgränd 3

932 36 Ursviken



Vad är din? :)

2010-12-08 @ 18:02:03
URL: http://ommalin.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

du, den nalkas ´mot jul nu! jag har listan julkalendrar i bloggen, lust att se vad ja tycker och berätta om vad du tkr om julkalendrar? :)

2011-11-03 @ 22:31:40
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0