Julkalendern lucka nr 7 - min bästa vän

Under lucka nr 7 hittar vi: Min bästa vän.
Och min bästa vän är verkligen en knasig människa. Känner nog ingen som är så annorlunda och speciell som henne.
Men hon är också helt fantastisk. Hon finns ALLTID där för mig när något har hänt, och jag försöker att alltid finnas till för henne. Tillsammans har vi haft medgångar och motgångar under vår 10 åriga kompisrelation.
Tillsammans har vi tusentals minnen och skratt i ryggen - och jag hoppas att det kommer bli många, många fler.

Bara nu när jag sitter och funderar på att skriva något roligt som hon/vi gjort under våra tillsammans får mig och bli alldeles glad.
Men det här säger väl en hel del: Anna skrev under alla sina teckningar och arbeten i skolan med: "Anna Odh 9 år" fram till hon var 12. Förstår ni att man kan ha roligt med henne eller?
Jag älskar dig Anna, du är bäst! <3



Snygging ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0