Julkalendern lucka nr 23 - det här hade jag på mig idag

Okej, jag tänker inte lägga ut en bild på mina kläder idag.
Jag har på mig: mjukisbyxor, raggsockar uppdragna till knäna, en för stor tshirt och en jätteful bajsbrun kofta som går ner till halva låren. Redo för en festkväll med andra ord ;)



Förresten, har varit ute och ridit med min barndomskompis Malin idag. Supermysigt och jättekul att träffas. Det är inte ofta vi gör det nu för tiden.. =)
Ikväll blir det uppesittarkväll med familjen, och imårrn är det äntligen Julafton. Myspys!

God jul om vi inte hörs något mera!


Kommentarer
Postat av: Jossan

God Jul !! hoppas du får en underbar dag imorgon :)

2010-12-23 @ 20:35:58
URL: http://emmajosefinee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0